tiistai 2. elokuuta 2016

Elokuun teema!


Terkkuja kaikille! Miten kesän menot ovat sujuneet? Onko mökkireissu tai matka ulkomaille jo tehty? Oletteko nauttineet auringosta? Ovatko omat kukat jo kukkineet? Kai talviturkki on jo heitetty aikoja sitten :)
Itse olen tehnyt jo kaikki, paitsi olen tosi huono kukkien kanssa. Rakastan viherkasveja ja osan pitää niistä hyvää huolta, mutta en osaa istuttaa kukkia. Jostain syystä ne aina kuolee ennen kun eka kukka kukkii :,( voi voi...

Asiasta toiseen... tämän postauksen tarkoitus on kertoa kuukauden teemasta, eli myymälöiden esillepanot. Tästä aiheesta on lähes mahdotonta puhua tai selittää pelkillä sanoilla. Seuraavien kuvien selvennän miksi (mielestäni) nämä esillepanot ovat hyviä tai huonoja. Basic DO's and DONT's.

Laura Sanchez.


Paljon tavaraa,  eri värejä ja eri muotoja. Selkeästi esillä, kun on yksivärinen tausta ja hyvin järjestelty.
kuva täältä

Samanlainen tapaus, mutta jos näyttää tyhjältä tai tylsältä,  teippaukset ovat aina hyvä vaihtoehto somistukseksi.
Kuva täältä

Taustan ei aina tarvitse olla valkoinen. 
Kuva täältä

Paljon tavaraa, ei tarkoitia myynnin lisäystä. Liika on aina liikaa.
Kuva täältä
Selkeät esillepanot aina helpottaa asiakasta tekemään ostospäätöksen.
Kuva täältä

Vaikka tavara olisi kuinka hyvännäköinen, jos esillepanoa ei ole mietitty, näyttää sekavalta.
Kuva täältä
Tässä tapauksessa on myös runsaasti tavaraa, mutta kun ne on ryhmitetty, näyttää paljon selkeämmältä ja paremmalta.
Kuva täältä
Pientavara  näyttää runsaammalta, jos käyetään toistoa esillepano-keinona.
Kuva taalta
Bodyshop-myymälät ovat hyviä esimerkkejä tästä.
Kuva google hausta
Riippuen siitä, mitä myy, tulee miettiä mitä aluita myymälöissä on.
Kuva täältä
Mielikuvitusta voi myös käyttää, jossain muualla kuin tuotteiden esillepanossa.
Kuva täältä
Liika on liikaa.
Kuva täältä
Viherkasvit ja taide tuo tyyliä myymälään. Taiteen ei tarvitse olla vain taluja, se voi olla myös pöytä.
Kuva täältä
Tämä on hyvä esimerkki viherkasvien ja taiteen käytöstä.
Kuva täältä
Ei voi unohtaa näyteikkunoita.
Kuva täältä
Jokin erikoinen pysäyttää ihmisen.
Kuva täältä
Runsaus on hyvää......
Kuva täältä
...... Jos osaa tehdä hyvin.
Kuva täältä
Valo on tärkein osa myymälöiden esillepanoa. Vaikka esillepano olisi kuinka hyvä, ilman valoa ei kukaan huomaa sitä.
Kuva google hausta
Valo ja hyvä esillepano tekee myymälän.
Kuva täältä

Valoa, valoa ja lisää valoa.
Kuva google hausta
Valoilla voi tehdä myös efektejä esillepanoon.
Kuva täältä
Löysin myös jopa pienen oppaan!
Kuva täältä



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti