torstai 5. toukokuuta 2016

Tavoitteellinen visuaalinen markkinointi™ - työkaluja yrittäjälle


Olen kuullut useammankin suusta, että visuaalisen markkinoinnin yhtenä haasteena on se ettei sitä pysty mittaamaan.

Tämä ei pidä paikkaansa. Oikeastaan mitä tahansa pystytään mittaamaan. Siitä on jopa kirjoitettu kirjakin How to Measure Anything.

Minä olenkin nyt ahkeroinut valmiiksi yrittäjille ja visualisteille e-kirjan, jossa käydään laskuharjoituksineen oleelliset visuaalisen markkinoinnin mittaamiseen tarvittavat laskutoimitukset.

Tämä e-kirja on kirjoitettu lisäämään ymmärrystä tavoitteellisen visuaalisen markkinoinnin vaikutuksesta myynnin kasvattaamiseen. Jokaisen vähittäiskaupan parissa työskentelevän tulisi seurata myyntiä ja liiketilan tuottavuutta. Jokaisen tulisi tähdätä kohti menestymistä!  
Luettuasi kirjan olen varma, että saat uuden näkökulman visuaaliseen markkinointiin. Ymmärrät sen vaikutukset myynnin edistäjänä sekä osaat asettaa tavoitteita ja mitata visuaalisen markkinoinnin tuottavuutta myymälässäsi.  
Tässä kirjassa en käy läpi visuaalisen markkinoinnin teoriaa vaan sukellan pintaa syvemmälle. Tarkastelen visuaalisen markkinoinnin tuottavuutta eli sitä, mitä oikein toteutetulla visuaalisella markkinoinnilla voidaan saada aikaan numerotasolla, myynnissä ja tuottavuudessa. Käyn vaihe vaiheelta läpi visuaalisen markkinoinnin mittaamisessa tarvittavat työkalut ja laskutoimitukset.
Kirjaan pääset tutustumaan ja ostamaan täällä.

Muistattehan, että meillä on myös muita erittäin hyviä kirjoja visualistin ja kauppiaan avuksi. Ne löytyvät täältä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti