sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Catcher Retail - palvele asiakastasi paremmin

Kilpailu kovenee ja uusien teknologioiden hyödyntäminen kivijalkamyymälöissä alkaa olla kilpailussa mukana pysymisen ehto. Täytyy osata markkinoida oikein internetissä ja somessa, täytyy osata lähettää oikein kohdennettuja sähköposteja kanta-asiakkaille. Täytyy saada kerättyä sähköpostilistaa ja tykkääjiä Facebookissa. Siinä sivussa tulisi olla aikaa kerätä myös asiakaspalautetta, jonka avulla kehittää toimintaa.

Somistajayhdistyksen uusin kannattajajäsen App Studios Finland Oy on kehittänyt uuden sovelluksen helpottamaan asiakaspalautteen hankkimista ja sähköpostilistan keräämistä kivijalkamyymälöissä.

Catcher Retail on työkalu asiakaspalautteen keruuseen, kontaktointiin ja kohdennettuun markkinointiin. Catcherin avulla keräät asiakaspalautteen tehokkaasti  suoraan sähköiseen muotoon. Asiakaspalautetta saadaan kerättyä kohdennetusti, jolloin toiminnan kehittäminen helpottuu. Catcherilla kontaktoit vastaajasi automaattisesti ja varmistat, että asiakas palaa liikkeeseen nopeammin ja useammin. (Catcher Retail, 2015.)



Suosittelen tutustumaan uusiin innovaatiohin, sillä niiden hyödyntäminen säästää aikaa ja rahaa. Investointikustannukset ovat ainakin Catcher Retailissa kohtuulliset. Peruspaketti kustantaa 65€ kuukaudessa, joka sisältää laitteen, ständin, brändäyksen ja yhden kyselyn. Toki kannattaa muistaa, ihan kuten missä tahansa investoinnissa, suunnitella hankinta etukäteen ja miettiä miten tästä investoinnista parhaiten hyödymme. Pelkkä laitteen tilaaminen oven viereen nököttämään ei varmasti kannata. Mikään investointi, joka tehdään puolihuolimattomasti ei ole tuottava, vaan muuttuu pelkäksi kulueräksi. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty pätee myös näissä asioissa.

Catcher Retailia voidaan hyödyntää missä tahansa palautteen keruussa, esimerkiksi uutta merkkiä tuotevalikoimaan haettaessa voidaan asiakkailta kysellä mieluisinta vaihtoehtoa. Vain oma mielikuvitus on rajana!

Mikä merkitys asiakaspalautteen keräämisellä on euroissa? Kirjoitin Catcher Retailista myös yritykseni blogiin. Tekstin pääset lukemaan tästä linkistä.

Kuva: App Studios Finland Oy

Anna Juusela

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti