Somistajayhdistyksen uusin kannattajajäsen App Studios Finland Oy on kehittänyt uuden sovelluksen helpottamaan asiakaspalautteen hankkimista ja sähköpostilistan keräämistä kivijalkamyymälöissä.
Catcher Retail on työkalu asiakaspalautteen keruuseen, kontaktointiin ja kohdennettuun markkinointiin. Catcherin avulla keräät asiakaspalautteen tehokkaasti suoraan sähköiseen muotoon. Asiakaspalautetta saadaan kerättyä kohdennetusti, jolloin toiminnan kehittäminen helpottuu. Catcherilla kontaktoit vastaajasi automaattisesti ja varmistat, että asiakas palaa liikkeeseen nopeammin ja useammin. (Catcher Retail, 2015.)
Suosittelen tutustumaan uusiin innovaatiohin, sillä niiden hyödyntäminen säästää aikaa ja rahaa. Investointikustannukset ovat ainakin Catcher Retailissa kohtuulliset. Peruspaketti kustantaa 65€ kuukaudessa, joka sisältää laitteen, ständin, brändäyksen ja yhden kyselyn. Toki kannattaa muistaa, ihan kuten missä tahansa investoinnissa, suunnitella hankinta etukäteen ja miettiä miten tästä investoinnista parhaiten hyödymme. Pelkkä laitteen tilaaminen oven viereen nököttämään ei varmasti kannata. Mikään investointi, joka tehdään puolihuolimattomasti ei ole tuottava, vaan muuttuu pelkäksi kulueräksi. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty pätee myös näissä asioissa.
Catcher Retailia voidaan hyödyntää missä tahansa palautteen keruussa, esimerkiksi uutta merkkiä tuotevalikoimaan haettaessa voidaan asiakkailta kysellä mieluisinta vaihtoehtoa. Vain oma mielikuvitus on rajana!
Mikä merkitys asiakaspalautteen keräämisellä on euroissa? Kirjoitin Catcher Retailista myös yritykseni blogiin. Tekstin pääset lukemaan tästä linkistä.
Kuva: App Studios Finland Oy
Anna Juusela
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti