maanantai 17. marraskuuta 2014

Visual Retailing kertoo, kuinka tehostaa visuaalista markkinointia

Visuaalisen markkinoinnin mittaaminen ja seuraaminen on jatkuvasti kehittymässä uudelle tasolle teknologian myötä. Jokaisen työn tulisi olla tavoitteellista, jotta siitä saadaan mahdollisimman paljon irti. Mikäli sinulla ei ole tavoitteita, miten voit saavuttaa mitään? Fyysiset myymälät ovat kovassa kilpailussa toistensa ja verkkokauppojen kanssa. Tämän vuoksi on entistä tärkeämpää keskittyä ammattimaiseen, tavoitteelliseen ja harkittuun myynnin edistämiseen esillepanojen avulla.

Suuret yritykset ymmärtävät tämän ja pysyvät kilpailussa mukana. Visual Retailing yritys kehittää visuaaliseen markkinointiin ja vähittäiskauppaan applikaatioita, jotka edesauttavat myyntiä ja sen seuraamista. Heidän asiakkainaan on muun muassa Marks&Spencer, Adidas ja Ecco.  Oheisessa lyhyessä videossa kerrotaan siitä miten voit tehostaa ja seurata visuaalisen markkinoinnin tehokkuutta heidän applikaatioillaan.

Myös pienillä vähittäiskaupoilla ja ketjuilla on mahdollista seurata ja tehostaa esillepanojen tuottavuutta ja varastonhallintaa. Se ei vaadi applikaatioita, se vaatii suunnitelmallisuutta ja tavoitteellista liikkeenpyörittämistä.  Hyvin suunnitellut ja budjetoidut sisäänostot, jatkuva ja tehokas varastonhallinta sekä tavoitteellinen ja seurattu visuaalinen markkinointi ovat avain tuottavaan liiketoimintaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti