Suuret yritykset ymmärtävät tämän ja pysyvät kilpailussa mukana. Visual Retailing yritys kehittää visuaaliseen markkinointiin ja vähittäiskauppaan applikaatioita, jotka edesauttavat myyntiä ja sen seuraamista. Heidän asiakkainaan on muun muassa Marks&Spencer, Adidas ja Ecco. Oheisessa lyhyessä videossa kerrotaan siitä miten voit tehostaa ja seurata visuaalisen markkinoinnin tehokkuutta heidän applikaatioillaan.
Myös pienillä vähittäiskaupoilla ja ketjuilla on mahdollista seurata ja tehostaa esillepanojen tuottavuutta ja varastonhallintaa. Se ei vaadi applikaatioita, se vaatii suunnitelmallisuutta ja tavoitteellista liikkeenpyörittämistä. Hyvin suunnitellut ja budjetoidut sisäänostot, jatkuva ja tehokas varastonhallinta sekä tavoitteellinen ja seurattu visuaalinen markkinointi ovat avain tuottavaan liiketoimintaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti